خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

حمایت از احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی زمینه‌ساز رشد تولید و اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۲۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: حمایت از احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی، زمینه ساز رشد تولید و اشتغال است.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جریان بازدید از شهرک صنعتی غیردولتی حدید مبتکران، اظهار کرد: شهرک غیردولتی حدید مبتکران به عنوان نمونه بارز و موفق مجموعه تولیدی در استان، توانسته است با ترسیم افق توسعه خود تا سال 1405 ، گامی مهم و اساسی در تامین نیازهای کشور به ماشین آلات کامیون، لیفتراک و لودر بردارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی بازدیدی که امروز از این شهرک غیردولتی انجام شد، تلاش‌های مدیران این مجموعه تولیدی در توسعه صنعت استان قابل تقدیر و ستاش بود که در گام نخست، موفق به اشتغال‌زایی برای بیش از 800 نفر از جوانان و تحصیل‌کرده‎گان منطقه شده‌اند.

علایی افزود: این واحد تولیدی در حال تکمیل فرآیند زنجیره تولید خود است که در صورت تکمیل و راه‌اندازی کامل آن، انتظار می‌رود تحقق برنامه‌های اشتغال 5000 نفری این سرمایه‌گذار دور از دسترس نباشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از حمایت‌های این شرکت از تاسیس و احداث شهرک‌های غیردولتی در استان خبر داد و افزود: ایجاد شهرک‌های غیردولتی در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود که خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده، امروز شاهد صدور مجوز 10 شهرک غیردولتی در استان اردبیل هستیم که از این حیث، در وضعیت بسیار مطلوبی در سطح کشور قرار داریم.

وی تصریح کرد: این شهرک‌ها همانند شهرک‌های دولتی، دارای معافیت مالیاتی 7 تا 13 ساله بوده و از مزایای یکسانی برخوردار هستند و مدیریت این شهرک‌ها کاملا در اختیار بخش خصوصی و خود سرمایه گذار است.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز