خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

صنایع کوچک به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور محسوب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۲۸۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: صنایع کوچک به دلیل کمک به توسعه کسب و کارها و داشتن اشتغال‌زایی و درآمدزایی بالا، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جریان تقدیر از چند واحد موفق استان اظهار داشت: فرا رسیدن روز ملی حمایت از صنایع کوچک، فرصت مغتنمی است تا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارآفرینان و صنعتگران، نقش و جایگاه واقعی آنان در پیشرفت و اعتلای صنعت کشور، تبیین و به تصویر کشیده شود.

وی افزود: خوشبختانه صنعت استان اردبیل با همت مسئولان و تلاش مضاعف سرمایه گذاران، در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است که برای به ثمر رسیدن این صنعت نوپا، نیازمند حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.

علایی با اشاره به نقش بسیار مهم صنایع کوچک در افزایش تولید و اشتغال کشور، خاطرنشان کرد: صنایع کوچک به دلیل کمک به توسعه کسب و کارها و داشتن اشتغال‌زایی و درآمدزایی بالا، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور محسوب می‌شوند که بی‌شک حمایت از این نوع صنایع، باعث جذب سرمایه‌های خرد و سرگردان به عرصه تولید و اشتغال پایدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تاکید کرد: حضور در جمع واحدهای تولیدی و تشکر از زحمات و تلاش‌های آنان، کوچکترین کاری است که می‌توان در حق کارآفرینان و صنعتگران ادا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز