خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماهه گذشته ثبت شد؛

افزایش ۱۱.۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۹۲۶

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش ۱۱/۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید مهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۴۲۴۲۰ ماموریت توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ انجام یافته که نسبت به سال گذشته با انجام ۳۸۰۵۳ ماموریت، شاهد رشد ۱۱/۵ درصدی در ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان بوده‌ایم.

وی افزود: از مجموع ماموریت‌های انجام یافته در شش ماه اول سالجاری ۷۷۹۵ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی، ۵۴۳۷ ماموریت ترافیکی و ۲۹۱۸۸ ماموریت، مربوط به بیماری‌ها بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه با اشاره به تعداد ۱۲۰۴۷۵ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گفت: متاسفانه در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، ۱۳۰۸۹ تماس مبنی بر مزاحمت تلفنی در سیستم های اورژانس ۱۱۵ اردبیل ثبت شده است که این امر باعث ایجاد اختلال در روند خدمت رسانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به مردم شریف استان می‌شود. 

مهری با تاکید بر اینکه ثانیه‌ها در تماس با اورژانس ۱۱۵ حیاتی و مهم است، خاطر نشان کرد: متاسفانه با اشغال خطوط اورژانس ۱۱۵ جان یک هموطن به خاطر این مزاحمت ها به خطر می‌افتد.

وی تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان در ماموریت‌های تصادفی را ۵۷۶۹ مصدوم  برشمرده و افزود: متاسفانه آمار تصادفات با ۵۴۳۷ فقره تصادف، نسبت به  مشابه سال گذشته افزایش ۱۷/۶ درصدی داشته است.

رئیس اورژانس اردبیل با توجه به تجمیع خطوط اورژانس ۱۱۵ استان در مرکز دیسپچ اردبیل، از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم در صورت تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵، نسبت به اعلام نام شهرستان و آدرس دقیق محل، همکاری‌های لازم را با پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز