خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اردبیل خواستار شد؛

افزایش تولید ثروت ملی در دامپزشکی با انجام کارهای علمی و تحقیقاتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۵۶

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تولید ثروت ملی در دامپزشکی باید با انجام کارهای علمی و تحقیقاتی افزایش یابد.

به گزارش ایلنا،  آیت الله سید حسن عاملی در دیدار جمعی از مدیران دامپزشکی استان اظهار کرد: مسئولیت خطیری در حوزه پیشگیری از بیماری های دامی بر عهده دامپزشکی گذاشته شده است و سفارش کرد در حوزه کاری خود با برنامه ریزی جامع و راهبردی آینده نگر و قبل از بروز بحران و فاجعه وارد عمل شوید.

وی بر اهمیت خدمات رسانی خالصانه بـه مـردم، تحمـل سختی ها، برخورداری از برنامه ریزی جامع با در نظر قرار دادن سرعت تحولات علمی و قدرت بهره وری در جهان تأکید کرد و گفت: امروز مصالح کشور ایجاب می کند هر کس در هر رده، تخصص و حوزه کاری باید برای عزت و اقتدار میهن اسلامی تلاش مضاعف کرده و در تولید دانش جهانی سهیم باشد.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: امروز سرعت تحولات علمی و قدرت بهره وری در دنیا به حد اعجاز رسیده و کارهای علمی و تحقیقاتی در تبدیل علم به ثروت حرف اول را می زند.

آیت‌الله عاملی به نقش مهم و حساس دامپزشکی در تأمین امنیت غذایی اشاره کرد و گفت: در مجموعه های تخصصی مانند دامپزشکی باید تولید ثروت ملی  با انجام کارهای علمی و تحقیقاتی افزایش یابد.

وی آموزش همگانی را یکی از مولفه های ارزشمند در افزایش عرق ملی، احساس جمعی و تولید ثروت ملی توصیف کرد و گفت: همیشه انقلاب های اقتصادی به دنبال انقلاب های فرهنگی اتفاق می افتد.

نماینده ولی فقیه در استان در عین حال خاطر نشان کرد: برای مدیریت آرمانی در دستگاهها و مجموعه ها باید تحولات علمی نیز آرمانی بوده و روزنه های شکننده شناسائی و رفع و نقاط قوت حتماً تقویت شوند.

امام جمعه اردبیل با تأکید بر اینکه باید کار خود را همیشه عادلانه و دقیق انجام دهید مدیران را به تقوی الهی سفارش کرد و ادامه داد: اقدام درست و عمل خوب با نیت خدمات رسانی به کارهای انسان رنگ الهی می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز