خبرگزاری کار ایران

آغاز بهره برداری ازپروژه های 180 واحدی اقدام ملی مسکن در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۱۴

180 واحد طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی و سید حامد عاملی استاندار، سید کاظم موسوی، و صدیف بدری نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مهرداد بذرپاش در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار کرد: کارگزار این پروژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که آن را تکمیل کرده و واحدها امروز تحویل متقاضیان شد.

وی با تأکید بر لزوم سرعت گرفتن پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: روش‌های مختلفی برای سرعت بخشی به پروژه‌ها در نشست‌های مختلف با انبوه‌سازان پروژه‌های بزرگ و نیز استانداران مطالبه و پیگیری می‌شود تا سرعت اجرای پروژه‌ها بالا رفته و مشکلات متقاضیان در پرداخت و تامین تسهیلات مربوطه کمتر شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در سال ۱۴۰۲ از طریق تامین زمین و مشارکت با انبوه‌سازان و شرکت‌های ساختمانی و انبوه‌سازان حقیقی اجرای پروژه‌های مسکن سرعت بیشتری خواهد گرفت.

بذرپاش با بیان اینکه  اخیرا رئیس‌جمهور و معاون اول ایشان نسبت به بازنگری و کاهش نرخ تسهیلات نهضت ملی قول مساعد دادند، ادامه داد: قرار است از روش‌های مختلفی که نظام بانکی اجازه دهد نرخ تسهیلات تا حدودی کاهش یابد که فشار کمتری به مردم تحمیل شود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی ضمن حضور و بررسی پروژه ۴۶۰ واحدی در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن  در شهر اردبیل از زمین ۱۰۰۰ هکتاری اختصاص یافته برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردبیل نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز