خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل:

با جدیت پیگیر ساماندهی سرویس‌های بهداشتی اردبیل هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۸۰

شهردار اردبیل گفت: با جدیت پیگیر ساماندهی سرویس‌ها بهداشتی عمومی اردبیل در راستای اجرای طرح استقبال از بهار هستیم.

به گزارش ایلنا، محمود صفری در جلسه استقبال از بهار اظهار کرد: با جدیت پیگیر ساماندهی سرویس‌ها بهداشتی عمومی اردبیل در راستای اجرای طرح استقبال از بهار هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل با اجرای طرح استقبال از بهار آماده پذیرش مسافران و گردشگران می‌شود، افزود: تمهیدات لازم جهت استقبال از مسافران نوروزی در شهر اردبیل با برنامه‌ریزی و پای کار بودن مناطق پنج‌گانه شهرداری صورت می‌گیرد.

شهردار اردبیل با اشاره به برنامه‌های گسترده شهرداری اردبیل در طرح استقبال از بهار، افزود: با توجه به این‌که ایام عید نوروز و سفرهای نوروزی بهترین فرصت برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهر و جذب گردشگر است بنابراین تلاش می‌کنیم میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

صفری تصریح کرد: در طرح استقبال از بهار برنامه‌هایی از جمله کاشت گل‌های فصلی و درختان زینتی در داخل فضاهای سبز شهری، نظافت عمومی مناطق مختلف شهر، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر و خط‌کشی مجدد خیابان‌ها مدنظر است.

وی ساماندهی مبلمان شهری، نورپردازی و نصب و اجرای روشنایی معابر شهر، نصب بنرهای خیرمقدم و تبریک سال نو و تهیه سفره هفت‌سین در میادین شهر را از دیگر فعالیت‌های طرح استقبال از بهار در این شهر عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز