خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل:

ارتقای زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی اردبیل در اولویت شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۰۶

شهردار اردبیل گفت: با هدف ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزش همگانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و غنی کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، سرانه فضای فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود صفری با بررسی فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: با هدف ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزش همگانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، غنی کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ایجاد شهری زیبا، سرانه فضای فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به احداث زمین ورزشی بزرگ، روباز در محوطه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، بیان کرد: این زمین بازی از طریق واگذاری به بخش خصوصی احداث می‌شود که مقدمات آن بعد از اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر اردبیل فراهم خواهد شد.

شهردار اردبیل افزود: سرانه فضای ورزشی شهری اردبیل نسبت به سرانه کشوری بسیار پایین است؛ که در این راستا و جهت رسیدن به سرانه فضای ورزشی مطلوب، افزایش زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی از برنامه‌های مهم شهرداری است.

صفری ضمن قدردانی از حمایت‌های اعضای شورای شهر اردبیل در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، گفت: در طول ۶ ماه گذشته بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ برنامه اجتماعی، ۷۵۰ برنامه ورزشی و یک‌هزار و ۲۰۰ برنامه فرهنگی توسط فرهنگسراهای شهرداری اردبیل برگزار شده که قطعا این برنامه‌ها در ارتقا سلامت اجتماعی به‌ویژه در محلات کم برخوردار اردبیل موثر خواهد شد.

وی همچنین به راه‌اندازی سرای سلامت، اشاره ڪرد و ادامه داد: سرای سلامت محله گلمغان با واگذاری به‌بخش خصوصی به‌زودی فعالیت سلامت محور خود را آغاز خواهد کرد تا برای شهروندان محله گلمغان خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز