خبرگزاری کار ایران

یک مسئول به ایلنا خبر داد؛

ارائه برنامه‌های اجتماعی و مشاوره‌ای رایگان در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۷۴۶

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از ارائه برنامه‌های اجتماعی و مشاوره‌ای رایگان در فرهنگسراهای شهرداری برای شهروندان خبر داد.

اباصلت ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر این مطلب افزود: در طول ۶ ماه گذشته بیش از یک هزار و ۴۰۰ عنوان برنامه اجتماعی در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شده است که از شهروندان اردبیل درخواست داریم با حضور و مشارکت خود از این برنامه ها بهره گرفته و برنامه های اجتماعی شهرداری اردبیل را تقویت بخشند.

وی با یادآوری راه اندازی مرکز جامع خانواده در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل گفت: در این مرکز فرهنگی که باهمکاری قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س) و اداره بهزیستی استان درفرهنگسرای بانوان راه اندازی شده است؛ خدمات مشاوره ای بمنظور ارتقا سطح سلامت اجتماعی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی به شهروندان ارائه می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی اردبیل در کنار فعالیت های ورزشی و فرهنگی توجه ویژه ای به برنامه های اجتماعی دارد؛ عنوان کرد: کارگاه های آموزشی ترک اعتیاد(معتادین گمنام)، دوره های خودآگاهی و خودشناسی، دوره های انگیزشی، جلسات مشاوره، کارگاه دوپینگ مغزی و… از جمله برنامه های اجتماعی برگزار شده در تمامی فرهنگسراهای شهرداری اردبیل می باشد که علاقمندان جهت حضور در این برنامه ها می توانند به واحد آموزش نزدکترین فرهنگسرای محل خود مراجعه کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری آموزش های امدادی در کنار دیگر دوره های مهارت آموزی از جمله خیاطی، گلدوزی، جواهر دوزی،چرم دوزی، طراحی لباس، آشپزی و …در فرهنگسراها خبرداد و گفت: پنجشنبه های هرهفته کارگاه سبک زندگی سالم نیز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز