خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

تغییرات اجتناب‌ناپذیر است، اما رفتارها مانند دولت قبل نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۲۳

تغییرات در سطوح مدیریت اجتناب‌ناپذیر است اما دولت ما دولت اخلاق‌مدار است و رفتارهایی همچون دولت قبل با مدیران بروز نخواهد کرد.

ایلنا: استاندار اردبیل گفت: تغییریات در سطوح مدیریت اجتناب ناپذیر است اما دولت ما دولت اخلاق‌مدار است و رفتارهایی همچون دولت قبل با مدیران نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اردبیل مجید خدابخش در جمع خبرنگاران افزود: ما تلاش می‌کنیم در تغییر و تحولات استان هم‌ شان مدیران سابق حفظ شود و هم از سرمایه‌های کشور به نحو مطلوب استفاده شود.
وی تاکید کرد: امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام گرفته است که ملت در ۲۴ خرداد حماسه سیاسی را خلق کردند و با رای اعتماد خود به دکتر روحانی راه تدبیر و امید و اعتدال را برگزیدند. الان هم نوبت به حماسه اقتصادی رسیده است تا با تلاش و کار مضاعف زمینه خلق حماسه اقتصادی نیز فراهم آید.
استاندار اردبیل در تشریح وضعیت استان گفت: استان اردبیل از دو جهت فقیر و کم و برخوردار است؛ از یک جهت شرکت‌ها و دستگاه‌های عظیم اقتصادی دولتی و غیره دولتی در این منطقه هیچ سرمایه گذاری و پروژه‌ای ندارند از طرف دیگر در بخش سرمایه‌گذاری‌های عمرانی هم اتفاق خاصی نیافتاده است. یک پروژه راه آهن داریم که مشکلات بسیاری دارد و با این اعتبارات صرف نظر از تورم سالانه سال‌ها باید چشم انتشار به ثمر رسیدن آن باشیم.
وی در ادامه افزود: البته برای تسریع در روند اجرایی راه آهن در جهت جذب منابع غیر دولتی اقداماتی صورت داده‌ایم که امیدواریم هرچه زود‌تر به نتیجه برسد.
استاندار اردبیل در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که در خصوص دخالت نمایندگان در امور اجرایی و عزل و نصب‌ها گفت: در هر حال به دلیل فشاری که نمایندگان به وزرا می‌آورند و نگاهی که وزرا در پاسخگویی به مجلس دارند این تاثیرگذاری انکار ناپذیر است. با این اوصاف ما تعامل خوبی با نمایندگان داریم و در عین حال به دنبال افرادی برای مدیریت هستیم که پاسخگوی مطالبات مردم نیز باشیم.
خدابخش با اشاره به تعیین تکلیف هزار نفر از افرادی که در آزمون استخدام در دستگاه‌های دولتی استان اردبیل در دولت قبل قبول شده‌اند گفت: این استخدام در هر قالبی که بوده متاسفانه بدون در نظر گرفتن منابع مالی انجام گرفته است و ما نیز قصدی برای لغو آن در این اوضاع و احوال بیکاری که جوانان چشم امید به آن بسته‌اند نداریم، اما به دنبال تامین مالی حقوق این افراد هستیم تا استخدام‌های جدید وارد چرخه اشتغال در ادارات شوند.
استاندار اردبیل با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان سابق ارشاد در برگزاری نمایشگاه سالانه کتاب گفت: باید گفت اگر این بی‌توجهی با توجیه تغییر و تحول استان انجام شده قابل قبول نیست، چراکه در هر حال به لحاظ قانونی حتی یک ساعت هم در روند مدیریت اجرایی استان خلل ایجاد نشده و قبل از اینجانب، استاندار سابق همه اختیارات را داشته‌اند و نمایشگاه سالانه نیز حداقل تا جایی که بنده اطلاع دارم ۵ سال است هر سال برگزار می‌شود، لذا این بی‌توجهی از سوی مسوولان بوده است که استان را از رویداد فرهنگی بزرگی همچون نمایشگاه کتاب محروم کرده است.
استاندار اردبیل در تشریح برنامه‌های کار خود نیز گفت: در جهت رفع کمبودهای استان در سه بخش برنامه داریم اول دعوت از سرمایه گذاران جدید به استان است دوم رفع مشکلات بنگاه‌های موجود و سوم جذب سرمایه‌های موسسات بزرگ شبه دولتی است که امیدواریم به یاری خدا و همدلی تلاش همگانی در این برنامه‌ها موفقیت‌های بزرگ برای استان اردبیل کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز