خبرگزاری کار ایران

جلوگیری از ۷۵ مورد ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۶۹۸

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: ۷۵ موردت جاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در ماه گذشته در شهرستان اردبیل توسط راهداران شناسایی وقلع وقمع شده است.

به گزارش ایلنا، بهرام خیاوی در بازدید از بزرگراه اردبیل سرعین با اعلام این خبر افزود: با فعالیت گشت راهداری در محورها ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و ۵ مورد نیز تخریب و قلع و قمع شده است.

وی با اشاره به اینکه راهداران ۳۵ مورد درختکاری و ساخت و سازغیرمجاز را متوقف و با دستور قضایی اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ کرده اند گفت: از ۹مورد حفاری و شانه سازی غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل با قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی خاطرنشان کرد: حفاظت وصیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری است و در این راستا با متخلفان به شدت برخوردهای قانونی انجام می شود.

عضو شورای اداری شهرستان اردبیل شناسایی، برخورد و قلع و قمع  ۳۰ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز را در یک ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: ۱۵۰ عدد تابلوی الزامی و ۱۳۰ متر مربع نیز تابلوهای اطلاعاتی در راههای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان بازسازی و نصب شده است.

خیاوی از جابجایی ۱۲۷ هزار تن کالا درشهرستان اردبیل در فروردین ماه سالجاری خبر داد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۹ هزار برگ بارنامه نیز توسط شرکت های حمل ونقل کالا صادر شده است.

وی تعداد شرکت های فعال کالا ومسافری را در این شهرستان ۵۵ شرکت برشمرد و از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود ازعملکرد شرکت ها را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و راننده رسیدگی شود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل نصب 100 متر حفاظ در پرتگاهها و آبروها، اصلاح ۴ هزار کیلومتر شیب شیروانی راهها، نصب ۴۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه های پربرخورد، ایمن سازی رمپ های ورودی و خروجی محور اردبیل نمین و اصلاح و بازسازی ۱۳۰ کیلومتر از کانال های طرفین راههای اصلی، فرعی و روستایی را از اقدامات مهم راهداری اردبیل درماه گذشته عنوان کرد.

خیاوی گفت: راهداران پرتلاش شهرستان ۳ و نیم کیلومتر از راه روستایی ثمرین را در فروردین ماه  تعریض و بهسازی کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز