خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

کارخانه‌های پارس‌آباد مغان غیرفعال شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۴۸

۸۰ کارخانه تولیدی در شهرستان پارس آباد مغان وجود دارد که از میان آن‌ها، فقط ۳ کارخانه فعال است.

ایلنا: نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس در مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل گفت: استاندار جدید اردبیل وامدار کسی نیست ولی بنده و کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل بار‌ها با انصاری و جهانگیر‌زاده رایزنی کردیم تا دکتر خدابخش از بین گزینه‌ها به عنوان استاندار اردبیل انتخاب شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام حبیب برومند گفت: از خدمات استاندار سابق در تسریع راه‌آهن اردبیل - میانه، تجهیز اتوبان و فرودگاه تقدیر می‌کنیم چرا که به رغم این تلاش‌ها در استان اردبیل خبری از واحدهای تولیدی و صنعتی نیست به طوری که از ۸۰ کارخانه تولیدی در پارس‌آباد تنها سه مورد فعال است.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش کشاورزی به شدت صدمه دیده و دلیل آن نیز سوء‌ مدیریت‌ها نیست، بلکه اشتباهات دولت گذشته است که کمبودهای مختلف را تحمیل کرده و با ارائه کود و سموم نامرغوب زمینه نابودی کشاورزی را فراهم کرده است.
وی راه اندازی منطقه آزاد تجاری را خواستار شد گفت: راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری در شمال استان اردبیل پیشنهاد بنده بوده که امیدواریم با پیگیری استاندار جدید اردبیل این امر تحقق یابد.
برومند اکتشاف نفت مغان را جزء مطالبات و خواسته‌های مردم اعلام کرد و گفت: یکی دیگر از خواسته‌های مردم منطقه مغان برطرف شدن اختلافات با منابع طبیعی است که در این مورد باید به جد پیگیر باشیم.
وی وضعیت آب و هوای اردبیل را نامناسب توصیف کرد و افزود: آن‌هایی که می‌گویند آب و هوای اردبیل خوب است سخت در اشتباه‌اند، چرا که تنها سه ماه در این استان آب و هوا خنک است و بقیه ماه‌های سال ما با مشکلات و دغدغه‌های جدی در جذب گردشگر و توریسم مواجه هستیم به طوری که این شرایط آب و هوایی اجازه نداد هفته گذشته پرواز وزیر کشور انجام شود.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آب اردبیل با مشکل جدی مواجه است و با وجود فعال بودن چندین کارخانه آب معدنی مشکلات فراوانی در این زمینه وجود دارد.
برومند آب شرب پارس‌آباد را آلوده به مواد فاضلاب صنعتی ارمنستان دانست و گفت: آب آشامیدنی مردم پارس آباد آلوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز