خبرگزاری کار ایران

ارسال طرح‌ها به پایتخت کتاب ایران تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۰۲

فرصت ۱۵روزه را دراختیار شهرها قرار دادیم تا هم کسانی که کارشان را آغاز کرده‌اند بتوانند مروری برطرح‌هایشان داشته باشند و هم شهرهای علاقمند مجالی برای حضور دراین جشنواره پیدا کنند.

دبیر طرح پایتخت کتاب ایران از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۳۰ دی ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ محمد سلگی در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌ رسانی این طرح، کمبود زمان و استقبال زیاد شهرهای کشور از طرح پایتخت کتاب ایران را یکی از دلایل این تمدید برشمرد و گفت: بسیاری از شهرها برای تشکیل شوراها و ستادهای خود نیاز به زمان بیشتری داشتند، ضمن اینکه برخی طرح‌ها هم نیازمند پختگی و دقت عمل بیشتری بودند.

وی افزود: طی این مدت شهرهای زیادی خواستار شرکت دراین طرح بودند که چون فعالیت‌شان را دیرتر آغاز کرده بودند، برای کامل کردن طرح‌های خود از ما تقاضای زمان بیشتری داشتند و ما این فرصت ۱۵روزه را دراختیار شهرها قرار دادیم تا هم کسانی که کارشان را آغاز کرده‌اند بتوانند مروری برطرح‌هایشان داشته باشند و کاستی‌ها و ضعف‌های احتمالی آن را رفع کنند و هم شهرهای علاقمند که ممکن بود به علت کمبود وقت از شرکت در این طرح منصرف شوند، مجالی برای حضور دراین جشنواره پیدا کنند.

دبیر طرح پایتخت کتاب ایران تصریح کرد: این مسأله برای ما اهمیت دارد که این کارعجولانه انجام نشود و طرح‌ها به کمال و پختگی لازم برسند.

براساس فراخوان این طرح متقاضیان شرکت در طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران باید مستندات فعالیت‌های شاخص خود را تا پایان وقت اداری دوشنبه ۱۵ دی به دبیرخانه این طرح ارسال می‌کردند که این زمان تا ۳۰ دی ماه جاری تمدید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز