خبرگزاری کار ایران

عصر امروز؛

نمایشگاه سراسری کتاب در کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۱۴

عصر امروز، چهارشنبه، با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مدیران استانی، نمایشگاه سراسری کتاب در کرمانشاه افتتاح شد.

عصر امروز با حضور ابراهیم رضایی، استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تنی چند از مسئولان ارشد کرمانشاه، نمایشگاه سراسری کتاب در محل دائمی نمایشگاههای این شهر واقع در پارک شاهد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ابراهیم رحیمی زنگنه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز تا بیست و دوم مهرماه آماده بازدید علاقمندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و نیز در ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برای بازدید و خرید علاقمندان به کتاب و مطالعه باز خواهد بود.

رحیمی زنگنه با اشاره به تخفیف ۳۰ درصدی کتابهای موجود در این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه سراسری کتاب با بیش از ۲۵۰ غرفه دایر شده است.

وی با تاکید بر اینکه ۲۵ غرفه از این نمایشگاه به ناشران کرمانشاهی تعلق دارد، گفت: برای استفاده بهتر علاقمندان به مطالعه و کتاب، بیش از ۶ میلیارد ریال بن در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم ابزار امیدواری کرد که تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های مشابه بیشتر باشد.

در کتاب‌های موجود در نمایشگاه سال گذشته با ۲۰ درصد تخفیف به علاقمندان عرضه شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز