خبرگزاری کار ایران

کارگران معترض فولاد زاگرس دیشب را در بهشت زهرا صبح کردند

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۰۵

چکیده: «: با وجود آنکه سه ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌ایم هر کارگر به سهم خود حدود ۱۵۰ هزار تومان برای این سفر هزینه کرده است كه طبیعتا كفاف اقامت را نمی‌دهد.»

امروز، سه شنبه  تجمع اعتراضی کارگران کارخانه ذوب آهن فولاد زاگرس كه از كردستان به تهران آمده‌اند در حالی وارد دومین روز شد كه  کارگران شب گذشته را در محوطه بهشت زهرا، نزدیک حرم امام خمینی به صبح رساندند.

یکی از کارگران ذوب آهن فولاد زاگرس حاضر در تجمع امروز مقابل مجلس، به ایلنا گفت: شب گذشته اولین شبی بود که کارگران فولاد زاگرس به دور از خانوادهای خود برای پی‌گیری خواسته‌های صنفی‌شان به تهران آمده  بودند و از آنجا كه هیچ نهادی از ما حمایت نمی‌كند، ناچار شدیم با هدایت ماموران برای گذراندن شب به بهشت‌زهرا برویم.

او افزود: ما که طی این دو روز به سختی توانسته‌ایم بدور از هر امکاناتی به تجمع خود ادامه دهیم همچنان مصمم‌ایم تا زمان دریافت پاسخ قانع کننده‌ای که نشان دهنده حل مشکلاتمان باشد در تهران حضور یابیم.
این کارگاضافه کرد: با وجود آنکه سه ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌ایم هر کارگر به سهم خود حدود ۱۵۰ هزار تومان برای این سفر هزینه کرده است كه طبیعتا كفاف اقامت را نمی‌دهد.
او ادامه داد: خانواده‌هایمان هم به امید شنیدن خبری خوش، همه سختی‌ها و کمبود‌ها را در شهرستان قروه تحمل می‌کنند و ما چاره‌ای نداریم جز اینكه تا گرفتن پاسخ قانع کننده‌ای از مسئولان به تجمع خود ادامه دهیم.

گفتنی است کارگران کارخانه ذوب آهن فولاد زاگرس واقع درشهرستان قروه در استان کردستان، علاوه بر درخواست دریافت سه ماه از معوقات حقوقی خود، خواستار احیاء و بازگشایی کارخانه  فولاد زاگرس هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز