خبرگزاری کار ایران

محفل ادبی روبرو با حضور افشین علاء و رسول یونان برگزار شد

کد خبر : ۹۲۳۴۱

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در نشست‌های آینده محفل ادبی مشاعره «روبرو» به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند

ایلنا: فرهنگسرای فردوس با هدف جذب و شناسایی توانمندی‌ها و استعدادهای ادبی و شعری در سطح شهر و منطقه، به ویژه در بین جوانان، پنجمین محفل ادبی مشاعره را با عنوان «روبه رو» روز چهارشنبه ۲ مردادماه، با حضور افشین علاء و رسول یونان برگزار کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، «روبه رو» به منظور گسترش شعر و ادب و تلطیف نگاه شهروندان به زندگی شهری و کمک به ارتقای فرهنگ زندگی شهری با توجه به نکات اخلاقی و آموزشی از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ و با اجرای «رضا رفیع» شاعر معاصر، برگزار می‌شود.
این محفل ادبی چهارشنبه اول هر ماه برگزار می‌شود که ششمین محفل آن، ۶ شهریورماه ساعت ۱۸ میزبان علاقمندان به شعر و مشاعره خواهد بود. همچنین در پایان این برنامه‌ها جوایزی به برندگان اهدا می‌شود.
انتخاب اشعار آزاد بوده و محدوده سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد که در ششمین محفل روبه رو نیز طبق روال پنج محفل گذشته، ۱۰ نفر از افرادی که در برنامه ماه قبل ثبت نام کرده‌اند در مسابقه مشاعره شرکت خواهند کرد.
علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در نشست‌های آینده محفل ادبی مشاعره «روبرو» به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
همچنین نشانی اینترنتی ferdos. farhangsara. ir برای اطلاع از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری منطقه ۵ در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز