خبرگزاری کار ایران

«زنی که مردش را گم کرد» در فردوس نقد می‌شود

کد خبر : ۸۸۳۰۶

داستان «زنی که مردش را گم کرد» اثر «صادق هدایت» در هشتاد و هشتمین نشست «با هم بخوانیم» فرهنگسرای فردوس خوانده می‌شود.

ایلنا: داستان «زنی که مردش را گم کرد» اثر «صادق هدایت» در هشتاد و هشتمین نشست «با هم بخوانیم» فرهنگسرای فردوس به صورت گروهی خوانده می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این نشست با حضور «جعفر توزنده جانی» به عنوان کار‌شناس و علاقه مندان به ادبیات کلاسیک و معاصر کشورمان برگزار می‌شود و داستان منتخب پس از خوانش گروهی، مورد بررسی قرار گرفته و تحلیل می‌شود.
«زنی که مردش را گم کرد» نام داستان کوتاهی از «صادق هدایت» است که در سال ۱۳۱۲ در مجموعه سایه روشن به چاپ رسید. این داستان به امور و مسائل زنی مازوخیست می‌پردازد و سرانجامِ آن را در جامعه فرودست معاصر نویسنده به تصویر می‌کشد.
صادق هدایت در سه شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۲۸۱ در خانه پدری در تهران تولد یافت. در سال ۱۳۲۹ عازم پاریس شد و در ۱۹ فروردین ۱۳۳۰ در همین شهر به وسیله گاز دست به خودکشی زد.
علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
آدرس اینترنتی ferdos. farhangsara. ir نیز برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز