خبرگزاری کار ایران

شمس لنگرودی با رضا کیانیان هم‌بازی شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۵۱

شمس لنگرودی؛ شاعر و پژوهشگر شناخته شده، بار دیگر در حوزه‌ی سینما حضور پیدا کرده است. کار فیلمبرداری «جایی در یکی از روزهای آینده» به کارگردانی تارا اوتادی به اتمام رسیده است.

شمس لنگرودی که پیش از این در فیلم «فلامینگوی شماره‌ی 13» نوشته‌ی رسول یونان به عنوان بازیگر حضور داشت، این‌بار در فیلم «جایی در یکی از روزهای آینده» نوشته‌ی ماهان حیدری و برداشتی آزاد از نمایشنامه‌ی «پنچری» اثر فردریش دورنمات؛ بازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این فیلم سینمایی اولین تجربه تارا اوتادی در مقام کارگردان است و این روزها مراحل انتهایی فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد. پیش‌تولید این فیلم سینمایی از 17 اسفند ماه سال قبل انجام و فیلمبرداری از 14 اردیبهشت ماه در تهران آغاز شد.

تدوین این فیلم سینمایی همزمان با فیلمبرداری توسط واروژ کریم مسیحی انجام می‌شود و برای نمایش در در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در نظر گرفته شده است.

به جز محمد شمس لنگرودی؛ رضا کیانیان، شمس لنگرودی، تورج نصر، محمد علی دیباج و با هنرمندی علی اصغر شهبازی از بازیگران این فیم هستند.

این فیلم داستان مردی پنجاه و پنج ساله(صابر ساعدی) است که در جریانَ یک حادثه؛ اتومبیلش پنچر شده و ناگزیر در مسیری قرار می‌گیرد که به اجبار یک شب را در ویلایِ چهار پیرمرد بازنشسته به صبح می‌رساند که در طول این چند ساعت اتفاقاتی بینِ وی و پیرمردها رخ می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز