خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

محمد گلبن در گذشت

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۱

محمد گلبن سال گذشته سكته مغزی كرده بود و مدت سه ماه بود كه در بیمارستان بستری بود و بعد به منزل منتقل شد.

ایلنا: محمد گلبن نویسنده پیشكسوت شب گذشته(20 اردیبهشت) بر اثر سكته مغزی درگذشت.

بهزاد گلبن فرزند وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: محمد گلبن سال گذشته سكته مغزی كرده بود و مدت سه ماه بود كه در بیمارستان بستری بود و بعدبه منزل منتقل شد.

وی ادامه داد: تا چند روز پیش حال ایشان خوب بود اما از چند روز گذشته حالشان رو به وخامت گذاشت تا اینكه شب گذشته دارفانی را وداع كردند.

وی با انتقاد از عدم توجه مسولان به مرحوم گلبن گفت: در طی این مدت هیچ فرد و مسئولی به دیدن وی نیامد و فقط یك بار دوستان وی از طرف كتابخانه مجلس به دیدینش امده بودند.

بهزاد گلبن درباره زمان تشییع پیكر مرحوم گلبن گفت: زمان تشیع فردا صبح است اما هنوز مكان ان مشخص نشده است همچنین مراسم ختم وی روز سه شنبه 24 اردیبهشت در مسجد نور در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

محمد گلبن، نویسنده، پژوهشگر، فهرست نگار، محقق و مصصح در سال 1314 در قریه کهیاد شهر اردستان به دنیا آمد.

 «فردوسی نامه بهار»، «بلندآفتاب خراسان». «فهرست توصیفی مقالات جشن نامه‌ها و یادنامه‌ها از آغاز تاکنون»  «کتاب شناسی صادق هدایت» و «فهرست سی ساله سالنامه دنیا»  از جمله تالیفات وی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز