خبرگزاری کار ایران

کتاب‌های جدید «محمد میرکیانی» در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۲۰

جلد 6 تا 10 «قصه‌ی ما مثل شد» و کتاب «حرف‌های زمینی برای بچه‌های زمینی» آثار جدیدی از میرکیانی است که در نمایشگاه امسال ارائه می‌شود.

ایلنا: «محمد میرکیانی» از ارائه‌ی یک مجموعه‌ی 5 جلدی و یک کتاب جدید دیگر در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، میرکیانی در این باره توضیح داد: پیش از این جلد ۱ تا ۵ مجموعه‌ی «قصه‌ی ما مثل شد» توسط انتشارات «به نشر» منتشر شده بود. در حال حاضر تمام مراحل مربوط به چاپ و نشر جلد ۶ تا ۱۰ این مجموعه توسط انتشارات «پیام آزادی» انجام شده و این ۵ جلد در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد.
او به اثر دیگری که برای اولین بار در نمایشگاه عرضه می‌شود اشاره کرد و گفت: کتاب «حرف‌های زمینی برای بچه‌های زمینی» که شامل بیش از ۷۰۰ جمله و اصطلاح است هم توسط انتشارات «منادی تربیت» در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد.
این نویسنده‌ی کودکان درخصوص سایر آثاری که از او در نمایشگاه حضور خواهند داشت گفت: چاپ‌های جدید جلد ۱ تا ۵ «قصه ما مثل شد»، «راز مثل‌های ما»، «شب‌های شیرین» و «روزی بود، روزی نبود» در نمایشگاه عرضه خواهند شد.
میرکیانی در پاسخ به این سؤال که با توجه به مشکلات اقتصادی و گرانی کاغذ که در ‌‌نهایت به افزایش قیمت تمام شده کتاب‌ها منجر شده، تصور می‌کنید میزان استقبال و حضور مردم در نمایشگاه چه تفاوتی خواهد داشت، گفت: به هر حال بعید می‌دانم این مشکلات بر آن بخشی از مردم که به کتاب علاقه‌مند هستند، تأثیری بگذارد. به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنم مردم همچنان در این دوره‌ی نمایشگاه هم حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز