خبرگزاری کار ایران

حضور ایران درنمایشگاه کتاب پاریس

کد خبر : ۵۸۲۸۱

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشرجمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب پاریس شرکت کرد.

ایلنا: نمایشگاه بین المللی کتاب فرانسه از دوم تا پنجم فروردین ماه سالجاری درشهرپاریس برگزار می شود. موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران با 500عنوان کتاب در موضوعات ادبیات معاصر،هنر،ایرانشناسی، دفاع مقدس وکتابهای ایرانی ترجمه شده به زبان های خارجی و ارایه سی دی و فیلم های منتخب و همچنین ارائه بیش از 350 عنوان چکیده آثار کودک و نوجوانان از ناشران کشوربه صورت دوزبانه و معرفی 116 اثر از تصویرگران کتاب کودک و نوجوان دراین نمایشگاه شرکت نموده است.

به گزارش ایلنا، جزوه اطلاعات ومقررات شرکت دربیست وششیمن نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به زبان انگلیسی تهیه شده و دراختیار ناشران و کشورهای خارجی علاقمند به حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار گرفته است.

ازجمله کشورهای بازدیدکننده ازغرفه ایران می توان به نماینده کشورهای موریتانی والجزایر و مدیر اجرایی نمایشگاه پاریس اشاره کرد. درکناربازدید نمایندگان کشورهای مختلف ازغرفه ایران گفتگوهای دو جانبه ای نیز باناشران خارجی صورت گرفت و با ارایه جزوه اطلاعات و مقررات نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از انها دعوت به عمل آمد که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز