خبرگزاری کار ایران

بهترین رمان متفاوت سال ۱۳۹۰ معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۹۸

جایزه ادبی «واو»، رمان «روزنامه نگار» نوشتهٔ آریا نگین تاجی را برای فرم، تکنیک و شیوهٔ روایت متفاوت، موضوعی به روز و جسورانه و نیز فضای قابل تامل و در خور توجه به عنوان بهترین رمان متفاوت خود در سال ۱۳۹۰ معرفی کرد.

ایلنا: جایزه ادبی «واو» بهترین رمان متفاوت خود را برگزید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جایزه ادبی «واو»، رمان «روزنامه نگار» نوشتهٔ آریا نگین تاجی را برای فرم، تکنیک و شیوهٔ روایت متفاوت، موضوعی به روز و جسورانه و نیز فضای قابل تامل و در خور توجه به عنوان بهترین رمان متفاوت خود در سال ۱۳۹۰ معرفی کرد.
همچنین نشر ثالث برای چاپ این رمان به عنوان بهترین ناشر رمان متفاوت سال ۱۳۹۰ معرفی شد.

فائزه شاکری(دبیر این جایزه) ضمن اعلام این خبر دو اثر «آقای مازنی و دلتنگی‌های پدرش» نوشتهٔ مجتبا هوشیار محبوب را برای زبان و شکل روایت کاملا متفاوت و نو و نیز کتاب «مرگ بی‌توبه بی‌وصیت» نوشتهٔ فریدون حیدری ملک میان را برای زبان و شیوه روایت متفاوت و نیز ادبیت متن، با آراء مساوی، به عنوان آثار شایستهٔ تقدیر سال گذشته معرفی کرد.
دبیر این جایزه در مورد برگزاری مراسم اهدا تندیس و لوح جایزه به برگزیدگانش توضیح داد: اهداء تندیس و لوح جایزه ادبی «واو» به صورت خصوصی و با حضور ناشر و نویسنده‌های برگزیده، در بهار سال نو برگزار خواهد شد.
داوود غفارزادگان، آرش جواهری و شاهرخ گیوا داوران مرحله نهایی این جایزه بودند که از میان برگزیدگان سال‌های پیش این جایزه انتخاب و همراهی حسین فدوی و فائزه شاکری را در امر داوری به عهده گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز