خبرگزاری کار ایران

همزمان با انتشار بانک اطلاعات نویسندگان انجام می‌شود؛

آغاز به‌ کار وب‌سایت جدید بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان از نیمه اسفند

کد خبر : ۵۳۶۹۰

وب‌سایت جدید بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان به نشانی اصلی www. iranianfiction. com از نیمه اسفند آغاز به کار می‌کند. دسترسی به اخبار و اطلاعات برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد از طریق این سایت امکان‌پذیر خواهد بود.

ایلنا: وب‌سایت جدید بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان به نشانی اصلی www. iranianfiction. com از نیمه اسفند آغاز به کار می‌کند.
دسترسی به اخبار و اطلاعات برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد از طریق این سایت امکان‌پذیر خواهد بود.
انتشار بانک نویسندگان ادبیات داستانی نیز از طریق همین سایت انجام می‌شود که تاکنون در آن اطلاعات بیش از ۱۰۰۰ نفر از اهالی داستان‌نویسی ایران و جهان جمع‌آوری شده و در حال تکمیل است.
در این وب‌سایت بخش‌هایی نیز برای دسترسی به تولیدات بنیاد در حوزه نشر، مطبوعات و نشست‌های تخصصی در نظر گرفته شده است.
تقویم داستان، تجربه نویسندگی، نقد و معرفی کتاب، یادداشت، مقاله و داستان کوتاه از دیگر بخش‌هایی است که مطالب آن در این وب‌سایت به تدریج در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
عضویت در خبرنامه پیامکی و ارائه طرح‌های پژوهشی و تولیدی در حوزه ادبیات داستانی از دیگر امکانات این وب‌سایت است.
سایت بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان از طریق ۷ دامنه دیگر www. iranianficton. ir،. org،. net و www. adabiatdastani. com،. ir،. org،. net نیز روی وب در دسترس خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز