خبرگزاری کار ایران

«تبیین پست مدرنیسم» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۰۶

«تبیین پست مدرنیسم؛ شک‌گرایی و سوسیالیسم از روسو تا فوکو» نوشته «استیون آر. سی. هیکس» با ترجمه «حسن پورسفیر» توسط انتشارات «ققنوس» منتشر شد.

ایلنا: «تبیین پست مدرنیسم؛ شک‌گرایی و سوسیالیسم از روسو تا فوکو» نوشته «استیون آر. سی. هیکس» با ترجمه «حسن پورسفیر» منتشر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، ناشر در معرفی این اثر می‌نویسد: «بر طبق بسیاری از ارزیابی‌ها وارد دوران فکری تازه‌ای شده‌ایم و اکنون در دوران پست‌مدرن هستیم. روشنفکران برجسته‌ای به ما می‌گویند که مدرنیسم مرده است و دورانی انقلابی پیش روی ما است؛ دورانی که از ساختارهای ظالمانه گذشته آزاد شده است. اما در عین حال نگران انتظاراتش از آینده است. حتی مخالفان پست‌مدرنیسم که عرصه روشنفکری را بررسی می‌کنند ناخشنودند سر فصل تازه‌ای را تشخیص می‌دهند. در جهان روشنفکری نوعی تغییر موضع به وجود آمده است. اکنون نام‌های پیشگامان پست‌مدرن آشنا هستند: میشل فوکو، ژاک دریدا، ژان فرانسوا لیوتار و ریچارد رورتی. این اشخاص استراتژیست‌های برجسته در میان پیشگامان پست‌ مدرن هستند. آن‌ها سمت و سوی حرکت را مشخص می‌کنند و ابزارهای مؤثرتری در اختیار این جریان می‌گذارند.»
این کتاب را انتشارات «ققنوس» در ۲۸۰ صفحه و با تیراژ ۱۱۰۰ نسخه با قیمت ۱۱ هزار تومان منتشر کرده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز