خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد زنوزی جلالی به برگزاركننده جایزه كتاب سال؛

داوران و اهل قلم نشست‌های مشترک برگزار كنند

کد خبر : ۴۱۴۷۹

یکی از پیشنهادهایی که همیشه مطرح بوده، برگزاری نشست‌های مشترک داوران با اهالی قلم است تا داوران بتوانند از اثر برگزیده خود دفاع کنند و نقد‌های مختلف راجع آن را بشنوند.

ایلنا: فیروز زنوزی جلالی خواستار برگزاری نشست‌های مشترک داوران و اهالی کتاب سال پس از برگزاری این جایزه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، زنوزی جلالی گفت: جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسیار بالایی نزد مخاطبان و اهالی قلم برخوردار است و توانسته به جایگاه رفیعی در میان جوایز ادبی دنیا برسد.

وی ادامه داد: پس از سی سال برگزاری اینجایزه بسیاری از مخاطبان دغدغه این را دارند تا بدانند چه اثری توانسته در رقابت جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران موفق باشد تا بتوانند ملاک‌های ارزشمندی حوزه‌های مختلف را دریابند.

این نویسنده و منتخب جایزه کتاب سال در دوره‌های گذشته همچنین گفت: یکی از پیشنهادهایی که همیشه مطرح بوده، برگزاری نشست‌های مشترک داوران با اهالی قلم است تا داوران بتوانند از اثر برگزیده خود دفاع کنند و نقد‌های مختلف راجع آن را بشنوند.

زنوزی جلالی تصریح کرد: این اقدام موجب می‌شود تا ملاک‌ها و فاکتورهایی که داوران با آن‌ها به انتخاب اثر برگزیده پرداخته‌اند، برای افکار عمومی روشن‌تر شود.

به گفته وی؛ سی سال برگزاری جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توانسته به رشد فکری نویسندگان و علاقه مندان به مطالعه کمک کند و فرصتی را برای ارزیابی یک ساله نشر ایران فراهم سازد.

آیین پایانی سی امین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران ۱۰ صبح روز ۱۴بهمن ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز