خبرگزاری کار ایران

محل‌های ثبت نام ناشران در نمایشگاه کتاب تهران تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۱۱

ناشران عمومی باید برای ثبت نام به اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران آشنا(ایران) واقع در خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات‌اللهی، کوچه ایلورچی، شماره ۱، واحد سه (تلفن: ۸۸۸۰۸۷۰۶ و ۸۸۸۰۷۱۹۳) مراجعه کنند.

ایلنا: ثبت نام ناشران داخلی به صورت یک مرحله‌ای انجام خواهد شد، و ناشران داخلی باید برای ثبت نام در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از چهاردهم تا بیست و چهارم بهمن ماه به محل‌های تعیین شده (تشکل‌های تخصصی هر حوزه) مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ناشران عمومی باید برای ثبت نام به اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران آشنا (ایران) واقع در خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات‌اللهی، کوچه ایلورچی، شماره ۱، واحد سه (تلفن: ۸۸۸۰۸۷۰۶ و ۸۸۸۰۷۱۹۳) مراجعه کنند. همچنین ناشران کودک و نوجوان برای ثبت نام باید به خیابان کریمخان زند، خیابان حافظ، کوچه هورچه، شماره ۱۳، طبقه چهار، واحد هشت (تلفن: ۸ ـ ۸۸۹۱۸۸۳۶) مراجعه کنند.

همچنین ناشران آموزشی باید برای ثبت نام در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، شاختمان ناشران (شیشه‌ای)، طبقه ۲، واحد یک (تلفن: ۶۶۹۵۵۱۰۰) و ناشران دانشگاهی به میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، کوچه شهید مهدیزاده، شماره هفت، واحد هشت (تلفن: ۹ـ ۶۶۵۶۶۶۵۸ و ۶۶۵۶۶۹۹۸) مراجعه کنند.

ناشران شهرستانی نیز برای دریافت فرم ثبت نام باید به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و تشکل‌های نشر که در استان خویش فعال‌اند، مراجعه کنند. این ناشران باید فرم ثبت نام را تا سی‌ام بهمن ماه به تشکل‌های تخصصی هر حوزه به نشانی یاد شده ارسال کنند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۲ در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز