خبرگزاری کار ایران

مراکز پژوهشی برای برندگان جایزه کتاب سال امکانات قایل شوند

کد خبر : ۳۹۱۰۳

حجت الاسلام علیرضا قائمی نیا، برگزیده جایزه کتاب سال معتقد است که این جایزه با وجود تاثیرگذاری و اهمیت در میان اهالی کتاب، نیازمند حمایت‌های ویژه ازسوی سایر مراکز علمی و پژوهشی در سراسر کشور است.

ایلنا: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا قائمی نیا گفت: در تصمیم گیری‌ها و سیاست گذاری‌های کلان برای اینجایزه نباید مسایل حاشیه‌ای و غیر علمی دخالت داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، وی ادامه داد: همچنین باید میان سطح علمی آثار با توجه به نوآوری و نظریه پردازی‌ها الویت‌های فزون تری را قایل شد تا انگیزه بیشتری برای اهالی علم برای تلاش بیشتر در این عرصه مهیا شود.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی نیا با بیان این مطلب که هیچ مرکزی از برگزیدگان اینجایزه حمایت‌های تکمیلی را ارائه نمی‌کند، افزود: باید مسایل علمی را بیش از گذشته در جایزه کتاب سال و داوری‌ها لحاظ کرد تا شاهد گستردگی تاثیرگذاری اینجایزه باشیم.

وی تصریح کرد: برگزیدگان جایزه کتاب سال می‌توانند در اشاعه کتاب و علم در کشور نقش پررنگی داشته باشند ولی در مراکز علمی وپژوهشی امکانات و مزیت‌های ویژه‌ای برای اینجایزه وجود ندارد.

کتاب «بیولوژی نص، نشانه‌شناسی و تفسیر قرآن» تالیف حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا قائمی نیا به عنوان کتاب برگزیده بیست و نهمین دوره جایزه کتاب سال انتخاب شده است.

آیین پایانی سی امین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران بهمن ماه وهمزمان با دهه فجر در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز