خبرگزاری کار ایران

محمد میرکیانی در گفتگو با ایلنا:

جلد ۶ تا ۱۰ «قصهٔ ما مثل شد» به زودی منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۲

میرکیانی: در حال حاضر کار نگارش جلد ۶ تا ۱۰ مجموعه «قصهٔ ما مثل شد» به پایان رسیده و انتشارات «پیام آزادی» مراحل حروفچینی را به پایان رسانده و مشغول انجام مراحل نهایی تصویرگری بر روی آن هستند.

ایلنا: محمد میرکیانی (نویسنده) کار نگارش ۵ جلد دوم مجموعهٔ «قصهٔ ما مثل شد» را به پایان رسانده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، میرکیانی ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: جلد ۱ تا ۵ این مجموعه قبلآ توسط انتشارات «به نشر» منتشر شده بود. در حال حاضر کار نگارش جلد ۶ تا ۱۰ این مجموعه به پایان رسیده و انتشارات «پیام آزادی» مراحل حروفچینی را به پایان رسانده و مشغول انجام مراحل نهایی تصویرگری بر روی آن هستند.
او در مورد زمان انتشار رسمی این مجموعه گفت: جلد ۶ تا ۱۰ «قصهٔ ما مثل شد» تا پایان امسال منتشر خواهد شد.
این نویسنده ضمن اشاره به انجام یازدهمین نوبت چاپ بر روی جلد ۱ تا ۵ این مجموعه نیز گفت: در مجموع تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نسخه از این مجموعه منتشر شده است.
میرکیانی همچنین از نگارش یک مجموعهٔ خبر داد و گفت: این اثر، یک مجموعه داستان کوتاه برای نوجوانان است و سعی شده در آن دیدگاه‌ها و نگرش آن‌ها گسترش یابد. این اثر در مجموع اثری کاملآ متفاوت با آثار قبلی من است.

 گفتگو از احسان رنجبران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز