خبرگزاری کار ایران

در چهارمین نشست باشگاه تجسمی تهران:

«صدسال اعلان و پوستر فیلم در ایران» نقد و بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۸

کتاب «صدسال اعلان و پوستر فیلم در ایران» با حضور مسعود مهرابی (پدیدآورنده)، فرشید مثقالی، رسول صدرعاملی و اردشیرمیرمنگره دوشنبه۲۹ آبان ساعت ۱۸در فرهنگ‌سرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: کتاب «صدسال اعلان و پوستر فیلم در ایران» با حضور مسعود مهرابی (پدیدآورنده)، فرشید مثقالی، رسول صدرعاملی و اردشیرمیرمنگره دوشنبه (۲۹ آبان‌ماه) ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این کتاب از اولین اعلامیهٔ فیلم که در روزنامهٔ حبل‌المتین ۲۱ مهر ۱۲۸۶ آغاز و تا پوستر فیلم «سوت پایان» به کارگردانی نیکی کریمی سال ۱۳۹۰ ادامه دارد و نخستین کوشش در راستای گردآوری همه پوستر‌ها و آگهی‌های سینمای ایران است.

مهرابی فارغ التحصیل رشته سینما است و تاکنون تالیفات سینمایی متعددی چون تاریخ سینمای ایران، پشت دیوار رویا (سیاحت نامه جشنواره جهانی فیلم)، کتاب‌شناسی سینمای ایران در دو جلد و... اشاره کرد همچنین وی کتاب‌های نردبان‌های بی‌بام، کاریکاتورهای سیاه، دندان و... را با موضوع طرح و کاریکاتور منتشر کرده است.

سال گذشته مراسم رونمایی از کتاب «صد سال اعلان و پوستر فیلم در ایران» با حضور هنرمندان و اهالی رسانه، در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

چهارمین نشست باشگاه تجسمی تهران با همکاری موسسه فرهنگی پ‍ژوهشی چاپ و نشر نظر و مدیریت محمدرضا بهمن‌پور برگزار می‌شود.

در سه نشست گذشته باشگاه تجسمی تهران نقد و بررسی کتاب «هنرنوگرای ایران» و «مواظب الماس‌هایتان باشید» و نشست تخصصی «صفحه آرایی» برگزار شد.

علاقه مندان به منظور حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز