خبرگزاری کار ایران

حسینی در جمع خبرنگاران:

اتحادیهٔ اروپا دوباره وزارت ارشاد را تحریم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۷

حسینی: اتحادیهٔ اروپا سابقآ وزیر ارشاد ایران را تحریم کرده بود و این مسالهٔ جدیدی نیست، اما دوباره گفته‌اند که وزارت ارشاد، وزارت ارتباطات و بعضی دیگر از نهاد‌ها و مراکز دانشگاهی مثل دانشگاه امام حسین شامل این تحریم‌ها می‌شوند.

ایلنا: سید محمد حسینی (وزیر ارشاد) در حاشیهٔ مراسم افتتاحیه بیستمین دورهٔ هفتهٔ کتاب، در جمع خبرنگاران به سوالات آن‌ها پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، او در پاسخ به سوالی در مورد تحریم وزارت ارشاد توضیح داد: اتحادیهٔ اروپا سابقآ وزیر ارشاد ایران را تحریم کرده بود و این مسالهٔ جدیدی نیست، اما دوباره گفته‌اند که وزارت ارشاد، وزارت ارتباطات و بعضی دیگر از نهاد‌ها و مراکز دانشگاهی مثل دانشگاه امام حسین(ع) شامل این تحریم‌ها می‌شوند.
او افزود: شاهد بودیم همین افرادی که مدعی مدارا هستند و برای مدارا از تحریم حرف می‌زنند، چندی پیش شبکه‌های تلویزیونی ما را قطع کردند و امروز هم مراکز دانشگاهی و وزارت فرهنگ را تحریم می‌کنند. نگاه ما با آن‌ها فرق دارد و آن‌ها باید تحمل داشته باشند. وظیفهٔ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشر کتاب و تولید محصولات فرهنگی است. این‌طور نیست که ما هم مانند برخی کشور‌ها فقط مصرف‌کننده‌ی محصولات فرهنگی آن‌ها باشیم. ما برای این‌ها اهمیتی قائل نیستیم، تحریم کنند یا نکنند ما وظیفهٔ خود را به درستی انجام خواهیم داد.
حسینی دربارهٔ کاهش اعتبارات این وزارت خانه هم گفت: در حال حاضر و در مقایسه با سال گذشته مشکلات مالی داریم، اما سعی کردیم همهٔ برنامه‌ها را برگزار کنیم. با توجه به این‌که اعتبارات ما نسبت به سال گذشته کمتر شده است، اما در حال تلاش هستیم که برنامه‌ها و جایزه‌های ادبی برگزار شود تا مشکلات کمتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز