خبرگزاری کار ایران

علیرضا خمسه:

توزیع کتاب معضل اصلی کتاب خوانی است

کد خبر : ۱۸۶۶۲

باید از نشر و توزیع کتاب حمایت بیش تری شود زیرا مشکل توزیع کتاب یکی از معضلات اصلی بر سر راه گسترش کتاب خوانی است.

ایلنا: علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هر کشور و دولتی بر اساس سیاست‌های خاص خود کتاب‌هایی را به چاپ می‌رساند. شاید بهتر باشد کتاب‌های بیشتری را به چاپ برسانیم تا مخاطب به سطح گسترده تری از کتاب دسترسی داشته باشد و با خواندن کتاب‌های متفاوت، کتاب مناسب ذائقه خود را انتخاب کند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران،خمسه با اشاره به توجه بیشتر به توزیع کتاب در این باره افزود: باید از نشر و توزیع کتاب حمایت بیشتری شود زیرا مشکل توزیع کتاب یکی از معضلات بزرگی است که بر سر راه کتاب و گسترش کتاب خوانی قرار دارد. همچنین باید در جهت بهبود شرایط اقتصادی تلاش کرد. می‌توان در کنار یارانه‌ها، بن کتاب هم در اختیار افراد قرار داد تا مردم برای خرید کتاب ترغیب و تشویق شوند.

این بازیگر در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: در حال حاضر مشغول نوشتن دو کتاب درباره کمدی و طنز و کتابی درباره کودکان هستم. به همین خاطر بیش از ۵۰ کتاب را برای نگارش این دو کتاب باید مرور کنم. به زودی کتابی به نام «کمدی و طنز در تلویزیون» به تالیف علیرضا خمسه به بازار خواهد آمد.

بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «یادگار ماندگار» از ۲۰ تا ۲۷ آبان سال جاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز