خبرگزاری کار ایران

درخشش هنرایرانی درنمایشگاه کتاب مسکو

کد خبر : ۱۰۲۴۷۳

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو؛ پوسترهای مربوط به هنرایران و ایران‌شناسی، نقاشی، خطاطی مورد توجه بازدیدکنندگان قرارگرفت.

ایلنا: بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو۱۳ شهریور با حضور موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد، افتتاح شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در این نمایشگاه که به مدت ۶ روز ادامه خواهد یافت ایران حضور فعالی دارد. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در یک غرفه ۲۴ متری حضور دارد.
در این غرفه بیش از ۳۰۰ اثر برگزیده از ناشران معتبر کشور ارائه می‌شود. آثار مذکور، حوزه‌های مختلفی مانند دین، هنر، ادبیات، داستان، شعر، موسیقی، ادبیات دفاع مقدس و ایران‌شناسی را در بر می‌گیرد.
با حضور مسئولینی از نمایشگاه‌های بین‌المللی کشورهای دیگر در غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، شرایط و نحوه حضور ایران در این نمایشگاه‌ها ازجمله نمایشگاه کتاب ورشو مورد بررسی قرار گرفت.
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای هشتمین سال متوالی است که در این نمایشگاه حضور می‌یابد. نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سال ۲۰۰۶ با نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو تفاهم‌نامه تبادل غرفه رایگان دارد که براساس این تفاهم‌نامه ناشران روسیه نیز در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور می‌‌یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز