خبرگزاری کار ایران

قیمت ها در مسیر صعود قرار دارند؛

بازار خودرو همچنان در ركود

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۹۹

در حالی كه برخی از سایت ها از كاهش قیمت خودرو خبر می دهند پژو 206 تیپ 2 از هفته گذشته تا کنون دو میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و به 39 میلیون تومان رسیده است.

در شرایطی که بازار خودرو با قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و انتظار مشتریان به امید کاهش قیمت ها است همچنان در رکود بسر می برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی كه برخی از سایت ها از كاهش قیمت خودرو خبر می دهند پژو  206 تیپ 2 از هفته گذشته تا کنون دو میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و به 39 میلیون تومان رسیده است.      

بر این اساس، قیمت برخی از خودروها طی هفته گذشته بدین شرح است،  پژو 206- تیپ 2 سی و نه میلیون تومان، پژو 206- تیپ 6 پنجاه و سه میلیون تومان، پژو206- صندوق دار V20 سی و هشت میلیون و پانصد هزار تومان، پژو206- صندوق دار V8 چهل و چار میلیون تومان، پژو206- صندوق دار v9 پنجاه و چهار میلیون تومان،پژو 207i- اتومات پنجاه و هفت میلیون تومان،و پژو405- دوگانه سوز بیست و هفت میلیون تومان، پژو 405 بیست و پنج میلیون تومان،پژو پارس سی و پنج میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

همچنین سمند LX  بیست وشش میلیون تومان، مگان 2000 سی سی  هشتادو چهار میلیون تومان، تندر E2، پارس خودرو سی و هفت میلیون و پانصد هزار تومان، ماکسیما صدو چهارده میلیون تومان، پراید 111 هجده میلیون و هشتصد هزار تومان، سایپا 131  هجده میلیون و دویست هزار تومان، سایپا 132 هجده میلیون و پانصد هزاار تومان، مزدا3 صدو سی میلیون تومان و مزدا 2 هفتاده و سه میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

در میان خودرو های خارجی طی هفته ای که گذشت سوناتا خودرویی بود که بیشترین افزایش قیمت را داشت و با جهشی 13 میلیون تومانی قیمت آن به 130 میلیون تومان رسید.

 

               

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز