خبرگزاری کار ایران

مطهری در صحن علنی مجلس:

با اسلحه وارد خانه ستار بهشتی شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۳۴

در ملاقاتی که خانواده ستار بهشتی با من داشتند گفتند که افرادی که وارد منزل شدند حکم قضائی نداشتند و وقتی این خانواده از آنها حکم قضائی خواستند اسلحه بیرون آوردند و وارد خانه شدند.

نماینده تهران در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به بند 11 ماده 24 در خصوص حفظ شان و منزلت و اقتدار مجلس که وظیفه رئیس و هیئت رئیسه است تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا علی مطهری در همین راستا گفت: از اقدام مجلس و کمیسیون امنیت ملی تشکر می کنم و از تلاش آقای داوتگری در تهیه و قرائت این گزارش سپاسگزارم. تا آنجا که من در جریان هستم آن پاراگراف که حذف شده بود باز هم در این گزارش نبود.

وی تاکید کرد: در ملاقاتی که خانواده ستار بهشتی با من داشتند گفتند که افرادی که وارد منزل شدند حکم قضائی نداشتند و وقتی این خانواده از آنها حکم قضائی خواستند اسلحه بیرون آوردند و وارد خانه شدند.

مطهری یادآور شد: من در این زمینه تحقیق هم کردم و به این نتیجه رسیدم. بنابراین باید این مساله در گزارش کمیسیون اصلاح شود.

لاریجانی که ریاست مجلس را برعهده داشت خطاب به وی گفت: اینطور که نمی شود اصلاح کرد. ضمن اینکه کمیسیون این مساله را بررسی کرده است. اینکه نمی شود بگوییم که مادر و خواهر ایشان این حرف را زدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز