خبرگزاری کار ایران

قرائت گزارش فوت ستار بهشتی؛

نماینده رباط کریم از کمیسیون امنیت به کمیسیون اصل نود شکایت کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۳۲

کمیسیون امنیت ملی، به لحاظ اخلاقی موظف بود همان طوری که از یک شهروند دفاع می کند از نماینده این شهر هم دعوت شود که به کمیسیون بیاید.

ابراهیم نکو نماینده رباط کریم از کمیسیون امنیت ملی به کمیسیون اصل نود شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا نکو با اشاره به ماده 79 اظهار داشت: از همه به خصوص نیروی انتظامی اطلاعاتی امنیتی و مسئولین پرونده برای پیگیری این پرونده تشکر می کنم. با این حال می خواهم تا وصول نتیحه اقدامات را پیگیری کنند.

نماینده رباط کریم در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: من نسبت به اقدامت سیاسی- تبلیغی کمیسیون امنیت ملی معترض هستم و دلایلم را می گویم.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی که از حقوق شهروندان دفاع می کند، اما به دلیل دفاعیات نا به جا اهانت هایی به شهرستان رباط کریم شده است.

نکو گفت: نکته این است که کمیسیون امنیت ملی، به لحاظ اخلاقی موظف بود همان طوری که از یک شهروند دفاع می کند از نماینده این شهر هم دعوت شود که به کمیسیون بیاید و بررسی هایش را اعلام کند اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: در روزنامه ها برخی از اعضای کمیسیون هم گفتند ستار بهشتی در رباط کریم زندانی بوده است و در بازداشتگاه به مرحوم ستار بهشتی هتک حرمت شده است اما اصلا رباط کریم چنین بازداشتگاهی ندارد. من قطعا به کمیسیون اصل نود از کمیسیون امنیت ملی شکایت می کنم و این شکایت را پیگیری می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز