خبرگزاری کار ایران

نباید اسیر ترفندهای حاشیه‌ساز شویم؛

افجه‌ای: برنامه ۹۰ رنگی عمل نکند / هفته‌آینده خبرهای خوشی برای بازیکنان و هواداران داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۹۸

تلویزیون در کوچک‌ترین روستاهای ما وجود دارد و ۷۵ میلیون نفر تلویزیون را می‌بینند پس باید مراقبت‌های لازم برای اجرای زنده برنامه‌ها صورت بگیرد. نوع مصاحبه‌ها و نحوه مصاحبه‌ها صحیح باشد…

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: تیم روند خوبی را طی می‌کند به همین دلیل سعی می‌کنیم کمتر صحبت کنیم تا تیم وارد حاشیه نشود.

سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: برخی می‌خواهند ما را وارد حاشیه کنند. باید مراقب باشیم اسیر ترفندهای آنها نشویم، به همین دلیل کمتر در رسانه‌ها ظاهر می‌شویم. سابقه هم اینطور نشان داده باید چنین رفتاری داشته باشیم. مردم اطلاعات لازم را دارند و امتیازاتی که به دست آوردیم نشان می‌دهد روند روبه رشدی داریم.

این عضو هیات مدیره استقلال با انتقاد از روند برنامه ۹۰ در هفته‌گذشته گفت: رئیس صدا و سیما که به او ارادت داریم و همچنین رئیس شبکه‌ ۳ بنا به رسالت ملی که دارند این سیاست را داشته باشند که نظرات‌شخصی خود را به عموم مردم تعمیم ندهند که باعثایجاد حاشیه و برخی مسائل شود. آن هم نظراتی که در برنامه‌ای که یک‌طرفه است و طرف مقابل اجازه دفاع از خود ندارد.

افجه‌ای که در طول صحبت‌هایی خود نمی‌خواست نامی از برنامه ۹۰ ببرد، تاکید کرد: ما انتظار داریم مباحثی که در این برنامه مطرح می‌شود کارشناسی باشد، نه اظهارات‌شخصی. خوشبختانه بهرام افشارزاده مطالب ویژه این موضوع را در مصاحبه‌های خود عنوان کرده است.

وی افزود: من نه با این برنامه مشکلی دارم، نه می‌خواهم روند پخش این برنامه متوقف شود، بلکه می‌گویم تلویزیون در کوچک‌ترین روستاهای ما وجود دارد و ۷۵ میلیون نفر تلویزیون را می‌بینند پس باید مراقبت‌های لازم برای اجرای زنده برنامه‌ها صورت بگیرد. نوع مصاحبه‌ها و نحوه مصاحبه‌ها صحیح باشد. در این برنامه‌های ورزشی رنگی نگاه نکنند.

این عضو هیات‌مدیره استقلال درباره مشکلات‌مالی این باشگاه گفت: تمام فکر و دغدعه مدیریت باشگاه حل مشکلات مالی است و اقداماتی هم در همین زمینه انجام شده که تا هفته‌آینده هم خبرهای خوشی به هواداران و به بازیکنان خواهیم داد. نزدیک شب عید شده‌ایم و سراغ هر کسی برای گرفتن پول می‌رویم می‌گویند در یک مقطع سال با مشکلاتی روبرو هستند و در جلسه یکشنبه هیات‌مدیره در این زمینه و درباره اسپانسر استقلال بحثو تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز