خبرگزاری کار ایران

ما شخصیت تیمی پیدا کرده‌ایم؛

خطیبی: فوتبال تبریز را احیا می کنم / می‌خواهم تیمم را آسیایی کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۹۰

تعویض‌های ما هجومی بود و به بازیکنان گفتم اگر ۳ گل هم بخوریم نباید از شخصیت هجومی تیم کم کنیم و از شانس‌های گل‌ باید به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد که اگر به او فرصت لازم را بدهند فوتبال تبریز را بار دیگر احیا می کند.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی پس از پیروزی پر گل مقابل پرسپولیس در ازادی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: هر دو تیم دوست نداشتند بازی به حاشیه برود و معمولا بازی این دو تیم حاشیه‌دار می‌شد، اما خوشبختانه در این بازی ما و پرسپولیس اخلاق را نباختیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازیکنان تاکتیک هایی که گفتیم را انجام ندادند، به خصوص مدافعان وسط ما که پرسپولیس می‌توانست گل دوم و سوم را هم بزند. در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و از دقیقه ۶۰ کار را در دست گرفتیم و در همان دقایق هم پرسپولیس می‌توانست گلزنی کند.

خطیبی یادآور شد: تعویض‌های ما هجومی بود و به بازیکنان گفتم اگر ۳ گل هم بخوریم نباید از شخصیت هجومی تیم کم کنیم و از شانس‌های گل‌ باید به بهترین شکل استفاده کنیم. پرسپولیس بعد از گل اول می‌توانست ۲ گل دیگر به ما بزند.

وی با بیان اینکه به جدول رده بندی نگاه نکرده‌ام، افزود: هنوز نمی‌دانم کدام تیم دوم است یا سوم، تیم من در این فصل تغییرات زیادی داشته و تلاشم این بود که تیم شخصیت پیدا کند و فوتبال زیبایی بازی کند. ما شخصیت تیمی پیدا کرده‌ایم و امیدوارم تا آخر مسابقات این شرایط را داشته باشیم و در نیم فصل به جدول فکر می‌کنم تا به قهرمانی فکر کنم.

خطیبی همچنین با یبیان اینکه می‌خواهم تیمم را آسیایی کنم، متذکر شد: البته ما باید ابتدا قهرمان شویم.

وی با اشاره به حضور تماشاگران در بازی های این تیم گفت: برخی از تماشاگردان تبریزی حتی از دو روز پیش به تهران آمدند و خدا را شکر آنها دست پر تبریز برمی‌گردند، ولی باید مشکل‌ ما در تبریز حل شود آنها سختی می‌کشند و باید با نظمی و شهریاری صحبت کنم که تماشاگران‌ را از دست ندهیم.

سرمربی تراکتورسازی همچنین با بیان اینکه باید به من فرصت داده شود، خاطرنشان کرد: هواداران تراکتورسازی نتیجه می‌خواهند و هر وقت به من اعتماد کنند من برای تیم‌های پایه برنامه می‌دهم، زیرا به جوانان اعتقاد دارم و می‌توانم فوتبال تبریز را احیا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز