خبرگزاری کار ایران

سومین همایش افطاری محرومین در همدان برگزار شد

کد خبر : ۹۲۷۱۲

سومین همایش افطاری محرومین در همدان، به همت موسسه فرهنگی و اجتماعی یاران نگار (عج)، شب گذشته (5 مرداد) با حضور محرومین، معلولین و آسیب پذیران جامعه در اردوگاه ابوذر برگزار شد.

ایلنا: امید صالحی، رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی و اجتماعی یاران نگار (عج) همدان، در سومین همایش افطاری محرومین گفت: این موسسه فرهنگی و اجتماعی از سال ۸۹ در شهر درالمومنین همدان تاسیس شده است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ وی با اشاره به فعالیت‌های این موسسعه در بخش‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی تصریح کرد: این موسسه بسته‌های حمایتی و اقتصادی را به اقشار محروم جامعه ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این موسسه افراد نیازمند، معلول، کودکان بی‌سرپرست و جوانان آسیب پذیر هستند، اضافه کرد: در حال حاضر ۱۰۰ خانواده تحت پوشش این موسسه فرهنگی است.

رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی و اجتماعی یاران نگار (عج) همدان در ادامه با اشاره به اجرای طرح آسمانی‌ها گفت: در این طرح خانواده‌های خیر کمک‌های مادی خود را به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌کنند.

صالحی با بیان اینکه در شب ۱۶ ماه رمضان فراخوان کمک‌های خیرین به خانواده‌های محروم داده شده است، خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را ماهانه از طریق این موسسه به نیازمندان داشته باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز