خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان:

تمامی بازنشستگان استان لرستان عیدی دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۵

تا اواسط هفته آینده تمامی بازنشستگان استان عیدی دریافت می‌کنند.

 مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان گفت: تا اواسط هفته آینده تمامی بازنشستگان استان عیدی دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شهناز حمزه لویی در جمع خبرنگاران در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغ عیدی بازنشستگان 402 هزار و 500 تومان است،گفت: تا اواسط هفته آینده تمامی بازنشستگان استان لرستان عیدی در یافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی متعلق به بازنشستگان است و این افراد سالهای زیادی حق بیمه پرداخت می‌کنند اضافه کرد: رسیدگی به این قشر از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است.

وی درادامه عنوان کرد:تأمین‌اجتماعی، وسیله‌ای برای بازتوزیع درآمدها و تضمین امنیت و عدالت اجتماعی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان درادامه اظهار داشت:سازمان تامین اجتماعی با گسترده‌ترین و بیشترین خدمات حمایتی در استان نقطه اعتماد بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران است.

حمزه لویی در ادامه با اشاره به وجود 30هزارو 600 نفر بازنشسته در استان لرستان گفت:ماهیانه 220میلیارد ریال مستمری وبیمه بیکاری به افراد تحت پوشش این سازمان پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در ادامه افزود: در استان لرستان 10شعبه تامین اجتماعی، 4شعبه اغماری و4 موسسه کارگزاری به بیمه شدگان استان خدمات ارائه می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز