خبرگزاری کار ایران

از سوس وزیر کار:

مدیرعامل جدید صندوق بیمه روستائیان و عشایر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۲۵

چکیده: حمید کلانتری پیش از این ریاست مرکز هماهنگی شورای اسلامی روستایی جهاد سازندگی، مسول واحد بسیج سازندگی در جهاد سازندگی، معاون نیروی انسانی ستاد مرکزی پشتیبانی و مهندسی جنگ، معاون امور اجتماعی وزیر جهاد سازندگی و… را بر عهده داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سید حمید کلانتری را به سمت مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم صادر شده توسط علی ربیعی آمده است: همواره و بالاخص در شرایط امروز، حمایت از اقشار مولد که سهم به سزایی در استقلال و عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و تکریم و ارتقای منزلت ایشان وظیفه‌ای سنگین بر دوش همه دستگاه‌ها، بالاخص صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است. انتظار می‌رود با توجه خاص به سیاست‌ها و تدابیر دولت تدبیر و امید و با زمینه سازی برای تحقق برنامه‌های ارایه شده از سوی اینجانب به مجلس شورای اسلامی در حوزه رفاه اجتماعی و عملیاتی ساختن آن‌ها، سطح خدمات دهی به گروههای هدف را افزایش داده و تحقق بیشتر عدالت اجتماعی فراگیر را دنبال نمایید.

گفتنی است حمید کلانتری پیش از این ریاست مرکز هماهنگی شورای اسلامی روستایی جهاد سازندگی، مسول واحد بسیج سازندگی در جهاد سازندگی، معاون نیروی انسانی ستاد مرکزی پشتیبانی و مهندسی جنگ، معاون امور اجتماعی وزیر جهاد سازندگی، عضو موسس و مدیر عامل موسسه توسعه روستایی ایران و نیز دبیری اولین سمینار بررسی مسایل روستایی ایران، دبیر سومین کنفرانس روستا و رشد و توسعه و دبیری کنفرانس ملی توسعه روستایی را در کارنامه کاری خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز