خبرگزاری کار ایران

زالی:

نظارت‌های بهداشتی با قوت بیشتری در ماه رمضان اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۸۴۶

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران، گفت: تهیه یک وعده غذایی ساده و سالم در منزل قطعا راه حل بهتری برای کنترل ویروس کووید ۱۹ خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران، گفت: بدون تردید ازدحام و شلوغی در سطح شهر می تواند عاملی برای گسترش شیوع کرونا باشد.

وی  با اشاره به فعالیت های اغذیه  فروشی ها در ماه مبارک رمضان افزود: در ماه مبارک رمضان فعالیت های افطار تا سحر اغذیه فروشی ها می تواند کانون اصلی اشاعه ویروس کووید ۱۹ باشد.

فرماده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران خاطرنشان کرد: ترددهای غیرضروری  در خیابان های شلوغ و پرتراکم شهر تهران نشان می دهد که برخی از مردم بیماری کرونا و خطرات آن را هنوز جدی نگرفته اند.

زالی با تاکید بر این که در اپیدمی گسترده ای نظیر کرونا باید از حضور در فضاهای شلوغ  اجتناب کرد، توضیح داد: خرید نکردن از دست فروش ها، پرهیز از حضور در امکان پرتردد و شلوغ و از همه مهم تر تهیه یک وعده غذایی ساده و سالم در منزل قطعا راه حل بهتری برای کنترل ویروس کووید ۱۹ خواهد بود.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان نظارت های بهداشتی با قوت بیشتری از سوی معاونت های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی سطح تهران اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز