خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

رفتار بهداشتی شهروندان در مترو بهتر شده است/ امکان توزیع موادضدعفونی کننده بین مسافران وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۸۶

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: رفتار شهروندان در رعایت نکات بهداشتی در مترو بهتر شده است.

«فرنوش نوبخت» مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره افزایش تعداد مسافران مترو در روزهای پایانی سال گفت: مترو با همان کاهش ۷۰ درصدی در جابجایی مسافران در روزهای اخیر در حال فعالیت است و روزانه ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار نفر را جابجا می‌کند. 

او همچنین در خصوص تامین مواد ضدعفونی کننده  برای نظافت قطار و ایستگاه‌ها اظهار داشت: مواد ضدعفونی تامین شده و در حال استفاده است و مشکلی در این زمینه نداریم و همچنان براساس پروتکل‌های اولیه روزی دو نوبت ضدعفونی قطارها انجام می‌شود. 

نوبخت درباره توصیه‌های مدیران شهری مبنی بر عدم استفاده از مترو در شرایط فعلی گفت: به هیچکس توصیه نمی‌کنم از مترو استفاده نکند. ممکن است برای شهروندان مسیر رفت و آمد به گونه‌ای باشد که نیازمند استفاده از مترو باشند، لذا رفتار حمل ونقل باید متناسب با شرایط روز باشد و ما سعی می‌کنیم شرایط مطلوب را برای مسافران مترو ایجاد کنیم و رفتارهای بهداشتی با احتیاط انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران تاکید کرد رفتار شهروندان در رعایت نکات بهداشتی در مترو بهتر شده است.

نوبخت درباره تامین مواد ضدعفونی کننده برای شهروندان در ایستگاه‌های مترو گفت: حجم مسافران ورودی به مترو بالا است و در شرایط فعلی روزانه ۷۰۰ هزار نفر ورودی دارد و چنین امکانی را اکنون نداریم و تامین نکرده‌ایم. ما یک سامانه حمل ونقل عمومی هستیم و سعی می‌کنیم فضا را تمیز نگه داریم و شهروندان نیز خودشان مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا این مساله برطرف شود و سعی می‌کنیم بر روی موارد دائمی و پایدار تمرکز کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران درباره کمک خیرین در توزیع موادضدعفونی کننده در ایستگاه‌های مترو گفت: اگر خیرین در توزیع اقلام ضدعفونی در ایستگاه‌های مترو پیشنهاد دهند از آن استقبال می‌کنیم، اما این اقدام جزو کار ما نیست اینکه بتوانیم در این حجم مایع ضدعفونی کننده را برای تمام ایستگاه‌های مترو تامین کنیم و انجام مستمر آن موضوع خیلی بزرگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز