خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای سیاست‌های کلی افزایش جمعیت؛

مرکز تشخیص و درمان ناباروری شاهرود با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۰۷۵

در راستای اجرای سیاست‌های کلی افزایش جمعیت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، مرکز تشخیص و درمان ناباروری شاهرود با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، سعید نمکی در حاشیه افتتاح این مرکز  گفت: جمعیت و منفی شدن رشد جمعیت، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و مسئولان کشور است و در این راستا یکی از سیاست های اصلی وزارت بهداشت، توسعه مراکز درمان ناباروری در کشور است.

ساخت مرکز تشخیص و درمان ناباروری شاهرود از سال ۹۵ در مرکز آموزشی و درمانی بهار شاهرود آغاز شده و در زیربنای ۹۶۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

بنا بر اعلام وبدا، در مرکز تشخیص و درمان ناباروری شاهرود که مجهز ترین مرکز ناباروری استان سمنان است، خدماتی از جمله IVF، IUI و ICSE به زوجین نابارور ارائه می شود.

همچنین در این مرکز علاوه بر وجود فلوشیپ ناباروری زنان، آندرولوژیست(فلوشیپ ناباروری مردان) نیز فعال است و خدماتی از جمله ذخیره اسپرم و تخمک برای زوجین مبتلا به بیماری سرطان و نیز جراحی های تخصصی آندرولوژی انجام می شود.

گفتنی است در این مراسم دکتر رییسی معاون بهداشت، جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و دکتر جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز