خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ:

دستگیری سارقان حدود ۴۴ تابلو و تلویزیون شهری/ حضور برخی پیمانکاران شهرداری در سرقت‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۵۵

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان حدود ۴۴ تابلو و تلویزیون شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رحیمی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: هزینه‌های کلانی شهرداری تهران با مصوبه شورا در بخش های مختلف اجتماعی و عمران و غیره انجام می دهد، اما سهم امنیت شهر در بودجه آنها صفر است که خوب نیست وبا هیچ یک از شهرداری های کشور قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: در بحث کلانتری ها بیش از یازده سال است که مصوب شد کلانتری تهران به دویست عدد برسد اما تا این لحظه از طرف شهرداری اقدامی نشده و انتظار داریم گامی برداشته شود چرا که روزانه ده ها و گاها صدها خدمات را به شهرداری ارائه‌ می‌دهیم. حتی یکی دو خیر آمدند و هزینه کردند اما از طرف شهرداری تهران اقدامی نشد. با کمک شهرداری این اقدام سریعتر انجام می شود.

وی افزود: ‌قبلا در بودجه این مسأله درنظر گرفته شده بود، اما به صفر رسیده است.

سردار رحیمی درخصوص ساماندهی موتورسیکلت ها نیز گفت: مقدمات را آماده می کنیم و از رفتارهایی که بدون مطالعه انجام شود پرهیز می کنیم. باید کار ریشه ای، عمیق و درستی را انجام دهیم و به مردم قول و این خبر را می دهم طرح ساماندهی و برخورد با موتورسیکلت هایی که قوانین را رعایت نمی کنند به شیوه ای جدید انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص صحبت های آقای مسجدجامعی مبنی بر اینکه پلیس و شهرداری باید به یک تفکر جمعی و هماهنگ برسند اظهار داشت: صحبت های آقای مسجد جامعی درست بود، اقدامات پیوسته اما یکطرفه است، پلیس  خدماتی را برای شهرداری انجام می دهد اما از سوی شهرداری نمی توانیم بگوییم اصلا نیست، اما به حدی کم است که قابل ذکر نیست.

سردار رحیمی درخصوص انهدام باند سوالات فروش سوالات کنکور نیز گفت: این اقدام در همان روزهای کنکور رخ داد و آن را رسانه ای نکردیم اما یک گروه بزرگی در کنار هم دست به دست دادند و می‌خواستند سوالات را به فروش برسانند و پلیس امنیت تهران بزرگ این باند را در تهران وبرخی از استان های دیگر منهدم کرد.

وی درخصوص سرقت از المان ها و نمادهای شهری گفت: باند هشت نفره ای که اقدام به سرقت حدود ۴۴تابلو و تلویزیون شهری کردند را منهدم کردیم و همچنین کسانی که دیواره های صدا گیر را سرقت می‌کردند دستگیر کردیم، متاسفانه برخی پیمانکاران شهرداری در این سرقت ها حضور دارند.

سردار رحیمی درخصوص برخورد با سارقان سردیس‌ها اظهار داشت: وقتی آنها را تعبیه می کنیم باید اقدامات حفاظتی برای آنها نیز در نظر بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز