خبرگزاری کار ایران

دوستی:

معتادان در حاشیه خیابان‌ها جمع‌آوری شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۴۳

خواهش می‌کنم به این موضوع به صورت جدی نگاه شود و با بهزیستی، شهرداری و نیروی انتظامی برای جمع آوری این افراد صحبت شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران از حضور معتادان در حاشیه اتوبان چمران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دوستی در جلسه اموز شورای شهر تهران با اشاره به حضور معتادان در حاشیه اتوبان چمران گفت: هر روز شاهد تعدادی از این بیماران در کنار خیابان هستیم و برخی بچه‌های کوچک به همراه دارند. خواهش می‌کنم به این موضوع به صورت جدی نگاه شود و با بهزیستی، شهرداری و نیروی انتظامی برای جمع آوری این افراد صحبت شود.

وی با بیان اینکه تصاویری مربوط به کندن تابوی خیابان نوفل لوشاتو مشاهده کرده‌ام، اظهار کرد: نام این خیابان جزو تاریخ انقلاب است و نباید این تابلو برداشته شود، چرا که این نام به خاطر امام است نه کشور فرانسه لازم است؛ نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده شود.

در ادامه مجتبی شاکری با بیان اینکه در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی در نوشتن بودجه تدبیری خوب از طرف دولت و مجلس بود، اظهار کرد: به نظر می‌رسد ما در شهرداری و شورای شهر می‌توانیم؛ این موضوع را لحاظ کنیم. لزومی ندارد سقف بودجه را ثابت نگه داریم، می‌توانیم با توجه به پروژه‌های دیر بازده این موضوع را لحاظ کنیم.

به گفته وی نگاه ویژه به بافت فرسوده و ساکنان این مناطق نیز ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز