خبرگزاری کار ایران

سردار مومنی:

افزایش آشپزخانه‌های تولید شیشه در افغانستان/ افزایش کشفیات و کاهش قیمت شیشه در کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۷۳

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: موضوع ساماندهی معتادان متجاهر در کوتاه مدت از اولویت های ستاد مبارزه با موادمخدر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در همایش طرح یاریگران زندگی گفت: موضوع ساماندهی معتادان متجاهر در کوتاه مدت از اولویت های ستاد است و این امر در راستای مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر است و باید در سال اول این طرح بیش از ۵۰ درصد معتادان متجاهر ساماندهی شود از همین رو ایجاد ظرفیت جدید برای نگهداری این معتادان از برنامه های اصلی ما است. ظرفیت‌های خفته ای در کشور داریم که با همکاری همه دستگاهها این ظرفیت‌ها احصا خواهد شد.

وی ادامه داد: تا پایان سال تلاش می کنیم برای جمع آوری کل معتادان متجاهر ظرفیت لازم را ایجاد کنیم. 

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مهمترین موضوع برای ما اصلاح قانون است بهترین قانون نیز در مرور زمان نیاز به اصلاح و روزآمدی دارد بسیاری از کارهای ما به دلیل عدم روزآمدی قانون نیمه کاره می‌ماند.

مومنی خاطرنشان کرد: ما به طور مستمر طرح جمع آوری معتادان متجاهر را انجام می دهیم اما از آنجا که این افراد براساس قانون سه تا حداکثر شش ماه در این مراکز نگهداری می شوند دوباره به سطح جامعه باز می گردند و این یک چرخه باطل و به هدر دادن سرمایه کشور است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ۵ ماهه ابتدای سال گفت: در همه عرصه ها روند خوبی داشتیم اما متاسفانه با  افزایش کشفیات شیشه مواجه بودیم و آن هم به دلیل افزایش آشپزخانه ها در افغانستان و تولید شیشه افغانی است که هم‌باعث افزایش کشفیات و هم کاهش قیمت شیشه در کشور شده است البته از طریق وزارت امور خارجه نیز در حال پیگیری این مورد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز