خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار بر برخورد قاطع قضایی با خانه‌های پلاک قرمز

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۷۱۸

استاندار تهران بر لزوم برخورد جدی و قاطع قوه قضاییه با خانه‌های پلاک قرمز در محدوده شوش، مولوی و هرندی تاکید کرد.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که چرا ۲۰ خانه پلاک قرمز در منطقه شوش، مولوی و هرندی که محل توزیع و مصرف مواد مخدر بوده، فک پلمپ شده‌اند، گفت: در خصوص این خانه‌ها نامه زده‌ایم و در حال بررسی است.

وی ادامه داد: درست است که تاکید ما بر اقدامات پیشگیرانه است، اما معتقدم نه تنها باید آگاهی‌های عمومی افزایش پیدا کند، بلکه باید مقابله نیز صورت گیرد.

او تصریح کرد: یکی از اقدامات مقابله‌ای جمع‌آوری معتادان متجاهر است و همچنین برخورد قضایی و حقوقی با مکان‌هایی است که نسبت به تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام می‌کنند. ما در جلساتی که با حضور مقامات قضایی داشتیم خواستار برخورد جدی با این مکان‌ها شده‌ایم.

استاندار تهران تاکید کرد: قوه قضاییه نیز باید برخورد قاطع و جدی درباره خانه‌های پلاک قرمز داشته باشند.

محسنی بندپی همچنین درباره عوارض جدید که از سوی شهرداری و شورای شهر برای خانه‌ها نیز اعلام شده است، گفت: این موضوع از سوی فرمانداری در حال بررسی است. 

وی گفت: درست است که اختیارات شهرداری‌ها در استان تهران با استاندار نیست، اما فرماندار تهران هم مصوبات شورای شهر را رصد می‌کند و نظارت‌های لازم از طریق شورای تطبیق انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز