خبرگزاری کار ایران

هیچ خسارت مالی و جانی درتهران گزارش نشده

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۰۵

استاندار تهران گفت: با تدابیر اتخاذ شده بارشهای شدید دوشنبه و روزهای اخیر، هیچ خسارت مالی و جانی در تهران گزارش نشده است.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به آمادگی دستگاه‌های مدیریت بحران و حضور مدیران در نقاط مختلف استان گفت: حضور مستمر مسئولان استان در چهار منطقه مدیریت بحران موجب شده که هیچ خسارت مالی و جانی در استان تهران گزارش نشده است.

بندپی ادامه داد: در منطقه جنوبی استان در محدوده شهرستان ری با حضور حسن بیگی، معاون سیاسی در رصد مدیریتی بحران قرار گرفته و تا پایداری اوضاع در این منطقه و ستادهای مدیریت بحران محلی حضور مستمر خواهد داشت.

وی همچنین گفت: تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز با حضور در مناطق جنوبی شرقی استان مانند پاکدشت، ورامین، رود دره‌های کن و فرحزاد و نیز مناطق اطراف به رصد وضعیت مدیریت بحران می‌پردازد.

استاندار تهران اضافه کرد: در منطقه غرب استان نیز هماهنگی‌های لازم از سوی گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار بعمل آمده و این مقام مسئول نیز در مناطق غربی استان به ارزیابی و بررسی شرایط خواهد پرداخت.

محسنی بندپی در خاتمه بار دیگر تاکید کرد: تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران در حوزه رود دره‌ها و مسیل‌ها حضور مداوم داشته و مسیر آب‌های ورودی را برای جلوگیری از هرگونه انسداد و وجود موانع احتمالی مورد رصد قرار می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز