خبرگزاری کار ایران

بخشنامه وزیر کشور در خصوص تکالیف دستگاه‌ها در ماه رمضان ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۹۵۶

سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ بخشنامه وزیر کشور درباره وظایف ذاتی و قانونی دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهارداشت: در این بخشنامه از تمامی دستگاه هاى اجرایی و نهادهای عمومی خواسته شده است از برگزاری افطاری های تجملاتی پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ بخشنامه وزیر کشور درباره وظایف ذاتی و قانونی دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهارداشت: در این بخشنامه از تمامی دستگاه هاى اجرایی و نهادهای عمومی خواسته شده است از برگزاری افطاری های تجملاتی پرهیز کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به ابلاغ این بخشنامه به بیش از ۳۷ دستگاه اجرایی و نهادهای عمومی افزود: وزارت صنعت معدن و تجارت نیز موظف شده نسبت به ایجاد نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، کنترل و نظارت داشته تا کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم با قیمت و کیفیت مناسب عرضه شود.
 
سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف شده است بر کیفیت طبخ شیرینی، زولبیا، بامیه و غذاهای رستوران ها و نیز غذاهایی که هنگام افطار و سحر در معابر عمومی عرضه می شوند از قبیل آش، حلیم و .... کنترل و نظارت جدی و مستمر داشته باشد.
 
سامانی گفت: وزیر کشور در این بخشنامه نیز از نیروی انتظامی خواسته است با حضور فعال در اماکن عمومى نسبت به روزه خواری در ملا عام برابر قانون رفتار کند.
 
وی خاطرنشان کرد: شهرداری ها مکلف شده اند نسبت به ترویج فرهنگ روزه داری با فضاسازی و تبلیغات میدانی و اختصاص مکان مناسب و پوشیده برای رفاه حال مسافران در ایستگاه های مترو، پایانه های مسافربری و ... به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و جلوگیری از آشکار شدن روزه خواری افرادی که عذر شرعی دارند اقدام کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز