خبرگزاری کار ایران

کمک فوری برای جراحی مادر و پسر جوانش

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۳۳

جوان 28 ساله‌ای در یکی از شهرهای شمال غرب کشورمان دچار بیماری سرطان معده شده و طبق تجویز و نظر پزشکان باید سریعا مورد عمل جراحی و سپس شیمی درمانی قرار گیرند.

به گزارش ایلنا،‌ فرزند پسر خانواده ای (جوان 28 ساله) در یکی از شهرهای شمال غرب کشورمان دچار بیماری سرطان معده شده و طبق تجویز و نظر پزشکان باید سریعا مورد عمل جراحی و سپس شیمی درمانی قرار گیرد، پدر خانواده که بازنشسته است خودش به بیماری دیابت مبتلا است که به جهت بیماری هر دو پایش دچار زخم های شدیدی شده و برای جلوگیری از قطع پاها هر روز باید مورد درمان قرار گیرد.

مادر خانواده هم که بدلیل کار کردن در بیرون از منزل جهت کمک به تامین قسمتی از هزینه های زندگی دچار دیسک گردن شده و با نازک شدن نخاع گردنش دست و پای راستش بی حس و از کار افتاده است، طبق دستور و نظر پزشکان باید سریعا جهت جلوگیری از قطع نخاع کامل از گردن مورد عمل جراحی قرار گیرند.

قسمی از هزینه های درمان این خانواده بیمار فقط از طریق حقوق بازنشستگی پدر خانواده (که خودش هم دچار بیماری دیابت می باشد) و کمک های همسایه ها و فامیل تامین می شود و برای ادامه درمان و عمل جراحی نیاز به مساعدت مالی و کمک بیشتری هستند.حال در نظر داریم مبلغ 15 میلیون تومان تهیه و در اختیار این خانواده بیمار قرار دهیم تا بتوانند نسبت به مداوا و جراحی های مربوطه اقدام کنند.

خیرین و نیکوکاران عزیز می‌توانند از طریق وب سایت موسسه خیریه حامیان مهر حکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیما اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز