خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت از مناطق سیل زده گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۹۷

مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت از مناطق سیل زده استان گلستان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، احمد حاجبی در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به شرایط کنترل نسبی آبگرفتگی در شهر آق‌‌قلا و تشکیل هفت کمپ برای سکونت افراد، خدمات متمرکز بر ادامه غربالگری و به تبع آن مداخلات گروهی برای افراد غربال مثبت در دستور کار است.

وی ادامه داد: در محل نمایشگاه شهر گرگان حدود ١٥٠٠ نفر از افراد سیل‌‌زده در چادرها و در فضایی مسقف اسکان داده شده‌اند که این موضوع، شرایط دسترسی به این افراد را تسهیل کرده است.

این مقام مسئول افزود: با هماهنگی که بین معاونت‌های بهداشت، درمان و غذا و دارو در جلسه ستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی گلستان بعمل آمد دسترسی افراد نیازمند به داروهای "آگونیست" ساماندهی شد و مصوب شد که شرایط دسترسی به این خدمت برای گروه هدف تسهیل شود.

حاجبی اضافه کرد: در جلسه ستاد مدیریت بحران تاکید شد که کلیه نیروهای داوطلب ارائه خدمت به سیل‌‌زدگان پیش از ورود به فیلد ارائه خدمت ابتدا با حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گرگان به عنوان فوکال پوینت هماهنگ شوند تا اطمینان حاصل شود که خدمات از نظر فنی از استاندارد لازم برخوردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز